2010-05-03
 15:52:23

måndagsbarn.

Idag är det måndag vilket innebär skola, läxor och styrketräning. Skolan är redan avklarad, snart även läxorna då är det bara styrketräningen kvar men den är färdig vid halv sju. Sen har jag ingenting inplanerat, fritid helt enkelt. Jag funderar på att sova då, för att kompensera upp efter hur lite jag sov i helgen.

Jag har gått och nynnat på Veronica Maggios - Måndagsbarn hela dagen, det känns som en ganska klockren themesong of my life.

Det kommer dyka upp lite bilder från Valborg och klassfesten här på bloggen, så titta in lite senare ikväll.



Hur är er måndag?


Love


Diana - Nybliven mamma ♥
PUBLICERAT: 2010-05-03, 19:36:22 | URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Har en tävling som jag tror att du skulle gilla i min blogg! =) Kram


Anonym
PUBLICERAT: 2010-07-09, 11:45:06 | URL: http://hotlikeyou.blogg.se/

du vet att du kan bli anmäld? den disgen n får man inte ädnra, den du har



Kommentera gärna:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: