2010-05-17
 19:43:29

we're standing under the same blue sky.

Nu ska jag vara lite tråkig och prata om vädret, för idag har det för första gången på många veckor varit sol i några timmar. Vi hade en riktig "The Simpsons" himmel, jättefin och jag fick galet mycket sommarkänsla, det är ju bara tre veckor kvar nu, tre korta veckor fyllda av prao och få läxor. Lovely!

Jag har bestämt en sak som jag ska göra för att fira sommarlovet den dagen vi får lov, jag ska kränga en choklad kanin jag sparat sen i påskas... Lite äckligt kanske men jag har faktiskt kollat när den går ut och don't worry, det gör den inte förrän i vinter.






Jag gillar de här bilderna, trots att jag råkade fota dem i 16:9, men det gör inte så mycket egentligen. De blev ändå härligt somriga.

Love



Kommentera gärna:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: