2009-12-07
 10:24:41

Julavslutning.

För att bryta av mot alla designrelaterade inlägg, så kände jag bara för att informera om att jag nu klickat hem min framtida julavslutningsklänning :)

Den är ljusrosa och från hm, kan ni gissa vilken det är?

Rätt svar will be rewarded. haha

Kram


Josefin
PUBLICERAT: 2009-12-11, 09:30:39

Jag brukar aldrig sitta och göra reklam för något, men nu är jag med i en tävling som går ut på att göra reklam för sin bild. Skulle vara underbart att vinna så om du tycker om min bild kan du väl boosta den (ett klick under bilden) och hjälpa mig få en chans att min bild blir sedd av en jury? :) Förlåt för reklamen. Om du besväras av den så radera bara kommentaren.



viralboost_10001#/start/linear/3450" rel="nofollow">http://www.samsung.com/se/current/campaign/boost/site/index.html?cid=seviralboost_10001#/start/linear/3450


NovaQueen.se
PUBLICERAT: 2009-12-12, 21:07:38 | URL: http://novaqueen.se

Välkommen till NovaQueen.se - klädesbutiken på nätet!



Kommentera gärna:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: