2009-11-25
 18:56:51

Dagens guldglimt 25/11

Efter att jag pratat med en anonym inspirationskälla på facebook fick jag en idé om att jag varje dag här på bloggen kommer lägga upp dagens guldglimt. Idén kom till eftersom jag fick ett tips (kanske inte seriöst, men jaja) om att jag skulle skriva en bok om min vardag, men den är ju inte särskilt intressant egentligen, men några guldglimtar finns det.

Dagens:
Andreas(aka: Lillebror) stormar in på mitt rum efter att han kommit hem från skolan:
- Kan du bakat något med choklad idag, Jennifer? Ropar han eftersom jag har musik igång
och jag svarar:
- Nej, varför skulle jag göra det? Och förstår verkligen inte vad han menar...
Det blir tyst en liten stund innan Andreas muttrar:
- Jag är så himla kaksugen.

Åhjo, det kan han ju inbilla sig att jag ska baka till honom ;) Till saken hör nog att vi minuterna innan bråkat om vem av oss som visste mest. Ja, ett av våra dagliga bråk. Haha.

Lite kul är det dock att han litar på att jag ska kunna baka till honom. Jag menar, jag brukar ju t.o.m bränna muffins.

Tjingtjong!



Kommentera gärna:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: