2009-11-30
 17:58:48

Studiedag och söta tanter.

Idag har jag varit och pratat med stället där jag ska praoa nästa vecka. Eller jag pratade faktiskt inte med stället, utan människorna som befann sig där och det visade sig att jag kommer börja två varje dag =), en trevlig överraskning.

Jag var även och pratade med min gammelmormor eftersom jag skulle skriva om henne på svenskan. Vi gör något som kan liknas vid släktforskning, det var väldigt trevligt. Hon hade tillochmed gått till affären och handlat coca cola, eftersom hon förmodade att det var sånt ungdommar som mig dricker nu för tiden. *Skratt* Sötare pantertant får man leta efter, när jag var påväg ut genom hennes dörr ropade hon efter mig (citerar) - Men guud vad snygg jacka du har.

Jag gillar henne =D

Nu har jag lite små brottom, ska iväg och träna så ni får hålla till godo med en tjuvlyssning tills jag är tillbaka:

Två kvinnor ~65 står och pratar vid kassan samtidigt som de packar ner sina varor. De pratar om allt från stickning och krämpor till vädret.
Kvinna 1 (har packat färdigt och börjar gå mot utgången men vänder sig om till den andra kvinnan): Det var trevligt att träffa dig live, Rut! Det blir ju mest på Facebook nuförtiden.

Kram



Kommentera gärna:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: