2009-09-16
 08:27:26

För ledighet går före ALLT!

Det är kallt ute idag. Föga anade jag det när jag stod och omsorgsfullt sprayade håret.. ;) Så när det var dags att cykla till bussen höll jag på att förfrysa rumpan av mig, därför fick jag springa in igen och hämta vantar. Mössa blev det ingen.. Dumt, med tanke på att jag nu sitter här och har ont i öronen pga kylan. Dumt med tanke på att jag till och med funderade på att ta på mig den innan jag kom fram till att jag nog skulle se ut som en eskimo med både vantar, mössa och tjockjacka i skånes september.

Dummast är att jag säkert hade rätt.

Men så kallt är det inte, det bara ångar ur munnen när man andas ut. Och det är ganska mysigt på något obegripligt sätt. Jag tror det har med julkänsla, lov och hela den fallerullan att göra och med tanke på att det bara (endast) är 2291 timmar kvar till jullovet är jag nog inte helt ute och turnerar.

Nu sitter jag ju i skolan på skoltid så egentligen borde jag nog göra skolarbete. Om man tänker efter, fast det behöver vi ju inte göra. Det är faktiskt så mycket mer underhållande att räkna timmar till jullovet.

:)

Kram


jess
PUBLICERAT: 2009-09-16, 10:56:37 | URL: http://theshedevil.blogg.se/

Hej hej , jaa jag ha ju inte gjort min egen. Det va en tjej som heter Emma som gjorde den. Men prata med http://eemmaapetersson.blogg.se/

Hon är jätteduktig!



Kommentera gärna:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: