2009-09-15
 15:45:16

Inga solrosor blommar i september..,




lalalaa











När matteläxan var avklarad (jadu jag fixade den innan) fick jag tid över till att gå ut och fota. Jag vet att vi brukar ha solrosor bakom huset så jag gick dit, men dum som jag är och inte försöker fota dem förrän nu så har de såklart vissnat. För inga solrosor blommar i september. Så det blevbv nyckelpigor ist. ignorera att bilden fick konstig storlek. Det blev så när jag laddade upp den.

Usch, det är lite jobbigt att det börjar bli höst. Jag som är så blek kommer snart att se ut som ett spöke. Jaja, inget att göra åt.. same shit varje år. Nu ska jag äta upp den sista pajbiten, sen ska jag krypa ner i sängen, gå i ide under duntäcket (som inte är dun) och beklaga mig lite extra.

Godnatt :)När matteläxan var avklarad (jadu jag fixade den innan) fick jag tid över till att gå ut och fota. Jag vet att vi brukar ha solrosor bakom huset så jag gick dit, men dum som jag är och inte försöker fota dem förrän nu så har de såklart vissnat. För inga solrosor blommar i september. Så det blevbv nyckelpigor ist. ignorera att bilden fick konstig storlek. Det blev så när jag laddade upp den.

Usch, det är lite jobbigt att det börjar bli höst. Jag som är så blek kommer snart att se ut som ett spöke. Jaja, inget att göra åt.. same shit varje år. Nu ska jag äta upp den sista pajbiten, sen ska jag krypa ner i sängen, gå i ide under duntäcket (som inte är dun) och beklaga mig lite extra.

Godnatt :)



Kommentera gärna:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: