2009-09-15
 21:11:34

Jag har egentligen inte tid..,

Jag borde plugga engelska, jag borde göra nästa veckas matteläxa, jag borde ringa alla jag känner för att säga att jag inte glömt dem. Jag borde njuta av att det är kväll. Jag borde titta på idol.

Men det orkar jag inte nu, för jag har egentligen inte tid. Istället ska jag ladda upp en förbannat rolig och flummig dikt som jag börjat på också tänker jag sitta här och beklaga mig över mina håliga tänder och sträckta lår. (ja, jag är ganska självömkande ibland)

=)

Jag har tyvärr inte hunnit ladda upp dagens nytagna bilder, så DAGENS BILD blir en bild från gårdagen. Komiskt eller hur?

Redigerad:

lalalaa




Natural:

lalalalaaa







Vilken är finast?


Nu ska jag skriva, lägger upp det senare.

Kram


ami
PUBLICERAT: 2009-09-15, 21:22:52


My
PUBLICERAT: 2009-09-15, 21:24:15 | URL: http://www.myradmark.blogspot.com

Hej!! Kul att hitta en blogg från dig. Kram My (från poesifestivalen Trollhättan)


My
PUBLICERAT: 2009-09-15, 21:24:30 | URL: http://www.myradmark.blogspot.com

Hej!! Kul att hitta en blogg från dig. Kram My (från poesifestivalen Trollhättan)


camillaaaa
PUBLICERAT: 2009-09-15, 21:24:56

den redigerade var wunderbar!



Kommentera gärna:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: