2009-09-28
 18:58:57

Jag vill ha, ja gud vad jag vill ha.,

Jag gillar att drömma, jag gillar att planera mina inköp innan jag åker och shoppar för att sedan bara köpa på impulser. Jag gillar att gynna mitt köpberoende...

Dock gillar jag inte lika mycket det faktum att jag spenderat en massa pengar (muchos egna pengar) på en jacka jag hittils inte haft användning för en ända gång, men som jag troligtvis kommer kunna använda imorgon då det ska bli yttepytte lite kallare!

Det gillas starkt av föredetta hösthataren.

Vissa dagar känns det som om jag rustar mig inför en riktig vargvinter så som jag håller på och letar efter fina halsdukar och tjocktröjor (etc.)

Men det gör jag inte, jag bara organiserar, kategoriserar, förbereder mig och priotierar fel. Helt klart.

Åh, jag vill ha större gaderob så att allt får plats! (fast helst vill jag ha en större plånbok)



Lace Frill Sleeve Tunic Top

Topshop.com





Lurex Denim Look Legging

Topshop.com



hm.com/se


hm.com/se





Kram<3


Anonym
PUBLICERAT: 2009-09-30, 20:28:27

Hej hopp gummi....!! Finfina kläder o en rolig blogg ;)

Kramisar Ebba <3



Kommentera gärna:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: