2009-09-19
 23:21:36

Kulturnatt och blondahjärnceller..,

(förlåt för att jag inte bloggade igår kväll, lade upp den omtalade dikten osv. förlåt)

Jag har varit väldigt duktig idag, jag har både tömt torktumlaren och hjälp pappa att plocka upp löv i trädgården så jag tror nog att jag snart har gottgjort för den där stora vasen jag tappade över rya mattan förra veckan. Snart iaf.

Idag har jag befunnit mig hos boel boll (tidigare okänd här i bloggen), hon är en av mina lundensare vänner och vi har såklart haft lika trevligt som vanligt, eller flummigt är kanske ett lite mer passande begrepp då dagen innehållit både frieri och plötsliga samt oförklarliga skrik. Dock från Boels sida, själv gör jag ju aaaaldrig sånt. Jag är ju så duktig ;) Skämt åsido, som jag skrev så befann jag mig hos boel idag men jag befinner mig hos henne i natt. Känns det krånligt eller ologiskt på något sätt? Det är för att jag är trött och snart ska sova, hos boel! Och där trillade poletten ner...

Åter till dagens höjdpunkter.

Vi har idag tillsammans kommit på hur man kommer fram till om någon har blonda hjärnceller eller inte. Genom att se om personen kan lägga in ett duntäcke i ett påslakan. Vid 14-års ålder är det fortfarande svårt för mig och oförklareligt nog så klarade jag inte av det.

Hm, och jag som redan börjat planera när och hur jag ska flytta hemifrån. Kan vara bra att fixa sånt innan. ;) Det får vi ta och plugga på...

Gonatt era förvirrade stackare som tvingat läsa mitt förvirrade och sammanhangslösa inlägg. Jag ber om ursäkt (:

Sleep tight!



Kommentera gärna:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: