2009-09-22
 19:45:02

Lite fint gojs.

(ignorera rubriken, jag har ingen inspiration)

Idag har jag haft studiedag och det kunde inte infalla på en mer perfekt dag. Jag har varit trött, seg och haft ont i huvudet så därför har det varit skönt.. Trots att jag inte mådde toppen, tog jag tag i någonting jag inte gjort på länge, jag städade bland mina scrapbooking saker :) Och precis när jag kände mig klar insåg jag att min pappers skärare inte fanns där och att det var ganska lite dekor. Så jag satte igång och letade och efter drygt 10min hittade jag sakerna =D de låg i en sänglåda (ni vet sådan man har under sängen?) Och lådan var fylld, jag försökte verkligen få plats med allt i hyllan, men serru det gick inte. Istället fick jag dumpa alla A3 papper, färger, pennor och penslar samt annat "stort" pyssel i lådan igen och så blev det "bara" scrapbooking pysslet som fick stanna framme (: men det blev helt ok, i alla fall.

Före:
ruum

Efter:
hhjk


(förlåt för suddiga bilder, jag stod på skrivbordet) ^^

Nu ska jag återgå till mitt hittils hemliga men väldigt intressanta projekt!

Kram



Kommentera gärna:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: