2009-09-15
 15:39:20

Men hej, läser du det här..,

Jag börjar den här bloggen för min skull och kommer skriva om exakt det jag vill för stunden. Dock kommer det nog bli mest bilder, det är ju trots att en fotoblogg.

Jag är lite lat, så istället för att berätta om mig själv så gör jag en lista :) Förhoppningsvis får ni ändå veta mer om mig allt eftersom jag skriver.

Brukar du komma i tid: jadå, jag är världens största tidspessimist ^^
Vad hade du i din mun senast: bakad potatis.
När mår du bra: När jag är nyduschad, ny tränad och med människor som jag vet älskar mig.
När blev du fotad senast: några timmar sen.
Hur känner du dig nu: trött och lite stressad,, vet dock inte över vad
Kan du laga mat: nja, det ser alltid oätligt ut men smakar helt ok. bara jag som vågar smaka
Vad pluggar du: grundskola och alla dess ämnen.
Är du smart: klart jag är. Men ibland är jag extremt korkad.
Vad har du på dig: bigmasize t-shirt
Är du aktiv i skolan: jadå :)
Vad saknar du: en lugn stund och sovmorgon.
När och varför grät du senast: hm. en vän grät och då började jag också.
Var det pinsamt att svara på det: varför skulle det? JAG ÄR JÄTTE MACHO!
Hade du en bra kväll igår: jag var hos vänner så den var bra.
Din favoritdryck på morgonen: mjölk
Vad ska du göra i vinter: åka skidor (first time) och kanske på fiolläger.
Är du nöjd med ditt liv: ja, det måste jag säga
Vad vill du jobba som: barnläkare (typ onkologen) och författare
Har du tråkigt just nu: ganska
Vad gör livet värt att leva: Vänskap, värme och ord!
Är du musikalisk: när jag känner för det. Jag kan ju spela iaf!
Vad lyssnar du på för musik: just nu är det en Veronica Maggio och Regina Lund period..
Är du bortskämd: ja, det kan jag inte förneka.
Är du trött: ja
Vad gör du imorgon: skola, träning, läxor, tanläkaren och stan.

Din första
Operation: never happend
Första piercingen: Öronen
Första bästa vän: jack sedan emma och viktor.
Första priset: antagligen tennis
Första sporten du började på: tennis/rytmisk gymnastik.
Första husdjuret:  Marsvinet Ninni
Första semestern: kommer inte ihåg.
Första konserten: jimmy jansson jag var väldigt stolt ;)

Favoriter:
Filmer:  allt möjligt. jag är allätare
Tvprogram: desperate housewifes, andra avenyn m.m
Musik: det mesta.
Drink: mojito (utan alkohol såklart) ;)
Kroppsdel (på kille): mage.
Sport: friidrott ! :D
Bok: jadu? allt :)

Just nu:
Äter du: äppelpaj
Dricker du: inget
Ska du: plugga engelska
Lyssnar du på: tvn
Väntar du : sängen

Vad du föredrar (motsatta könet):
Läppar eller ögon: Läppar
Kramar eller kyssar: kramar tror jag, mysigare somehow.
Kortare eller längre: Längre
Snygg mage eller snygga armar: Snygg mage, men armar är fint det med
Busig eller lydig: båda (: en kombination i suppose..

Tack för mig


j
PUBLICERAT: 2009-09-15, 16:14:12 | URL: http://theshedevil.blogg.se/

välkommen!


Anonym
PUBLICERAT: 2009-09-15, 16:24:07 | URL: http://melz.blogg.se/

http://www.woopa.se/?ref=Melz klicka på länken om du vill tjäna pengar precis som jag :)


Anonym
PUBLICERAT: 2009-09-15, 16:24:14 | URL: http://melz.blogg.se/

http://www.woopa.se/?ref=Melz klicka på länken om du vill tjäna pengar precis som jag :)


L
PUBLICERAT: 2009-09-16, 20:59:54 | URL: http://loollett.blogg.se/

Magrutor är aldrig fel (!?)



kul att du skaffat blogg :)



Kommentera gärna:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: