2010-03-30
 22:21:16

home sweet home.

Hemma efter en väldigt rolig dag hos Ellen, vi bakade scones och cyklade sedan iväg i motvinden och hade picknik. Helt underbart att det är så varmt så att man kan göra sånt nu, jag älskar verkligen våren galet mycket. Våra scones blev jättegoda (helt otroligt goda för att vara jag) men vi gjorde dubbelsats och glömde göra rätt antal när vi väl skulle dela upp degen i antal kakor. Så det blev altså tre väldigt stora scones istället för sex lite mer lagom. Aja, det var gott i alla fall, men det får bli en post-it till mig själv trots allt.

Post-it: Följ receptet!

Lite fel formulerat kanske, då vi faktiskt följde receptet bara inte på rätt sätt, men så länge som jag förstår vad jag ska komma ihåg är det nog ganska lungt.

Hur har er påsklovs-dag varit?



Kommentera gärna:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: