2010-05-16
 20:02:50

Malmoe mit friends.

Idag har jag varit i Malmö, shoppat och vandrat runt ganska planlöst. Jag brukar inte visa vad jag handlar här i bloggen, men någon gång får väl bli den första. I princip hela min gaderob åkte ut i ica-påsar förra helgen, så jag är lite missnöjd med att jag inte hittade mer idag.



Klänningen är från HM 249:-, den är verkligen jättesöt med spetskant och som inte riktigt görs rättvisa på bilden. Skorna är från Vagabond och de köpte jag i ren frustation då ballerinaskorna jag egentligen ville ha var slut över hela jäkla Sverige, men jag är nöjd med dem i alla fall. Trosor från Calvin Klein, de hade rabatt så man fick köpa 3 för 2 eller något liknande, så jag och vännen bestämde sig för att dela på det. Hon betalde för två och jag ett par.

Det har varit en supermysig dag som avslutades med en frappino i en av Espresso house's soffor och därefter bussen hem. Nu ska jag titta på Livet enligt Rosa på youtube, och därefter kanskekanske städa rummet, men det tror jag att jag skjuter lite till på.

Love


Cajsa
PUBLICERAT: 2010-05-16, 22:56:54 | URL: http://lovelycajsa.blogg.se/

sv: Tack så mycket! Min helg har varit halvt tråkig och seg och halvt händelserik! :D själv? <3



Jättefin klänning! :D


Paulina
PUBLICERAT: 2010-07-03, 22:38:58 | URL: http://pavooos.blogg.se/

Fett fian saker du köpte kolla gärna in min blogg det skulle jag uppskatta :)



Kommentera gärna:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: