2010-05-20
 17:37:05

Sun baby, sunshine.

Vi har sol idag, och jag har på bara några timmar hunnit bränna mig, blivit invaderad av fräknar och fått lite ljusare hår.

Det är bara positivt, kanske inte att bränna sig och få fräknar men då jag lever i tron om att "kan man bränna sig, kan man även bli brun" så känns det trots allt ganska lugnt.

Jag har legat ute i trädgården och lekt schtekare, väldigt härligt.
Snälla, söta, rara: låt det här vädret hålla i sig resten av veckan.
Vi sönderregnade skåningar behöver det för att tina lite.

JAG ÄLSKAR SOL!

Love

(Jag har försökt ladda upp några fina bilder att komplettera inlägget med, men blogg.se vill inte som jag vill. Förmodligen provar jag igen senare)


Cajsa
PUBLICERAT: 2010-06-21, 10:57:05 | URL: http://lovelycajsa.blogg.se/

Ladda upp bilder sen från turklandet! :D



Kommentera gärna:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: